תשכחו את השגיאה תזכרו את השיעור / מאת שני לוי

החיים שלנו הם אוסף של שיעורים בזמן. נדמה שבעת פרידה וגירושין השיעור הריגשי מקצין. סערת הרגשות בשיאה ולא תמיד אנו שולטים בטלטלה אשר עומדת להגיע.

מתוך סערת הרגשות יכולות להתבצע גם שגיאות כי אנחנו לא באמת אנחנו כאשר אנחנו בסערה בלב הים, בטוחים שעתידנו נחרב ונגמרו חיינו כאשר ההפך הוא הנכון ונאו עומדים בפאתיו של פרק חדש.

רוני גבר בן 60 הגיע אליי להליך של פרידה וגירושין לאחר שמאס בחיי הנישואין שלו. הוא מספר לי על עליות ומורדות בחייו עם אשה שלא נתנה לו תשומת לב ריגשית כך שנאלץ למצוא עצמו ברומנים כאלו או אחרים במהלך חייו.

הוא סוף סוף אזר אומץ להתגרש כך אומר.

הילדים גדולים, הרבה מעל גיל 20 כל ארבעתם.

דמעה וכאב ניגרים בעיניו. חושש שלא ישרוד את המאבק להיפרד. רק לפני שנה עבר צינטור והתקף לב. חי את חייו בצל הפחד כי ההתקף יחזור והפעם הוא לא יהיה מוכן אליו.

אני מלאת הערכה ואמפטיה לגבורה שהוא מפגין יודעת בליבי שזה שיעור חייו להתגבר על הפחד וההישרדות הריגשית ולעבור למקום פנימי בו הוא בוטח בעצמו וביכלותיו ובזכאות שלו מלידה לאהבה אמיתית וכנה.

אנו יוצאים למסע של פרידה מודעת וגירושין בהסכמה והדרך מזמינה נפרשת נפתחת בכל רגע ורגע. רוני בהליך עושה צעדיו בגבורה ומתמודד עם רגשות שעולים מהבויידם, לומד לקחת אחריות על כל בחירה עברית ולומד לפרום בהדרגה קשר של 30 שנה ולהפוך אותו למשהו חדש. כל הסיטואציה חדשה עבור רוני והוא לומד וצומח מכל רגע שבו הוא בוחר להתמודד עם עוצמת הרגשות שעולה ללא הדחקה, פחד וכאב.

זהו תהליך עוצמתי אשר אעדכן עליו בהמשך לבוא : )

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!