עורך דין סכסוכי ירושה

עורך דין סכסוכי ירושה

אף אדם לא רוצה למצוא את עצמו בליבו של סכסוך שמקורו בירושה אך החיים לפעמים לוקחים כל אחד לכיוונים לא רצויים או בלתי צפויים. סכסוכי ירושה עלולים להתעורר לאחר פטירתו של אדם זה או אחר וחשיפת תוכן הצוואה שהוא הותיר. יתכן ומי מהיורשים יחוש מקופח, מאוכזב או שמא נעשה לו עוול והוא ירצה לפעול ככל יכולתו בצורה חוקית ומסודרת כדי לשנות את הגזירה. במקרה כזה יהיה עליו לפנות אל עורך דין סכסוכי ירושה על מנת להסביר במדויק את השתלשלות העניינים. עורך הדין יבחן את המקרה וייתן את ההמלצה שלו בנוגע לדרך הפעולה הנכונה והמתאימה.

עורך דין סכסוכי ירושה

איך יכול לעזור עורך דין סכסוכי ירושה?

חשוב מאד לדעת שבתי המשפט מייחסים חשיבות עליונה לצוואה ולא רבים המקרים שבהם בית המשפט יאות לבטל צוואה או להטיל דופי בחוקיות שלה. ישנן צוואות שהנפטרים הותירו לאחר שערכו אותן בנוכחות עורכי דין או נוטריונים, מה שמפחית את הסיכוי שהצוואה תבוטל או תוכרז כלא חוקית. עורך דין סכסוכי ירושה יבחן בכל זאת, לבקשת הלקוח שלו, את חוקיות הצוואה המדוברת ויבדוק אם יש איזושהי דרך לקבוע שאינה חוקית ומכאן לא קבילה. הוא גם יכול לייצג את מי מהיורשים שהאחר דורש לקחת חלק מהעיזבון שמיועד עבורם. מדובר בסכסוכים לא נעימים אך עורכי הדין מנוסים ייצמדו ללשון החוק ויוכלו לסייע.

הנושא המשפטי הרגיש של סכסוכי ירושה

כל סכסוך ירושה עומד בפני עצמו ויכול לכלול בתוכו בני משפחה או אנשים אקראיים שחשיפת תוכן צוואה הפך אותם ליורשים. לא תמיד היורשים יודעים בטרם הפטירה שהם עומדים להיות אלה שיופיעו בצוואה ולכן הם ימצאו את עצמם גם מופתעים וגם כואבים על לכתו של אדם אהוב או קרוב. סערת הרגשות עלולה לגרום להם לפנות אל עורך דין סכסוכי ירושה על מנת לבדוק האם אכן יש דברים בגו.

עורכת הדין והמגשרת שני לוי רוזנבלום עוסקת בדיני צוואות וירושות ויכולה לייצג גם במקרים של סכסוך ירושה. מומלץ לפנות אליה לקבלת ייעוץ פרטני.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!