עורך דין לענייני צוואה

עורך דין לענייני צוואה

צוואה היא מסמך שיש בו מעין פרדוקס. הוא בעצם נחשף והתוכן שלו מחייב אך ורק לאחר שמי שערך וכתב אותו הלך לעולמו ולא לפני כן. מכאן שמדובר במסמך בעל חשיבות גבוהה שחייב להיכתב תחת כללים ברורים על מנת שלא יהיו שום ספקות באשר לדרך שבה המנוח מעוניין לחלק את העיזבון שלו. מכיוון שמדובר בנושא משפטי מהותי חובה שיהיה עורך דין לענייני צוואה שיעסוק בכל השלבים של התהליך – עריכת הצוואה והפקדתה, קיום צו הצוואה לאחר פטירתו של המצווה, ייצוג מי מהיורשים במידה ומתעוררים סכסוכים או מחלוקות וגם במקרה שבו היורשים מעוניינים לחלק אחרת את העיזבון, בהסכמה מלאה.

עורך דין לענייני צוואה

חשיבות התפקיד של עורך דין לענייני צוואה

צוואה היא מסמך חשוב ביותר שגם בתי המשפט בישראל מייחסים לו חשיבות גבוהה ולא נוטים למהר לבטל אותו או להיענות לבקשות לשנות את התוכן שלו, אפילו לא שינויים קטנים. מכיוון שתוכן הצוואה נחשף לאחר פטירתו של המצווה הרי חשוב מאד שהוא יוודא שהוא מותיר אחריו צוואה שנערכה על פי הכללים. עורך דין לענייני צוואה יכול לסייע בכך, להסביר על הסוגים השונים של צוואות ולסייע בדרך הכתיבה והניסוח. חשוב לציין שעריכת צוואה מומלצת לכל אדם, ללא קשר לגיל או למצב הבריאותי שלו, שכן אף אדם לא יודע מה צופן לו העתיד.

לבחור את עורך הדין הנכון

כמו בכל נושא משפטי אחר גם כאשר מחפשים עורך דין לענייני צוואה חשוב מאד לבחור על פי ניסיון רב ככל האפשר שיש לו בייצוג במקרים דומים. מדובר באחד מתתי התחומים של תחום דיני המשפחה וכאשר פונים לעורך דין כדי לבדוק אפשרות של ייצוג או סיוע משפטי שלו – חשוב לוודא שאכן הוא כבר מנוסה בנושאים שונים שקשורים לצוואות וירושות. זה מה שיבטיח שהוא יוכל להתנהל בצורה מקצועית וללא משוא פנים.
מגשרת ועורכת הדין שני לוי רוזנבלום עוסקת בדיני משפחה ובנושאי צוואות וירושות בפרט ויכולה להציע שירות אישי ופרטני בכל נושא ובכל שאלה שמתעוררת.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!