עורכת דין גירושין

עורכת דין גירושין

בני זוג שעומדים לפני הפסקת מערכת היחסים הזוגית שלהם וקשר הנישואין שמחבר אותם צריכים לפנות אל עורכי דין שעוסקים בגירושין על מנת שילוו אותם וינחו אותם בדרך הפעולה הנכונה והכדאית ביותר. הבחירה בין עורך דין לבין עורכת דין גירושין היא אישית ולכל אדם יהיו השיקולים שלו בבואו לבחור את איש המקצוע שייצג אותו וידאג לו בתהליך המורכב הזה. מה שבאמת חשוב הוא הניסיון שיהיה לאנשי המקצוע והידע שלהם שצריך להיות נרחב ככל האפשר. יש מי שיחוש בנוח עם עורך דין ויש מי שיעדיף עורכת דין לאחר שיעיין בקורות החיים שלה ויתרשם מהניסיון שלה.

מתי צריך לפנות אל עורכת דין גירושין?

לאחר שמתקבלת ההחלטה על התחלתו של תהליך גירושין לזמן יש תפקיד חשוב מאד ולכן ההמלצה היא לפנות אל עורכת דין גירושין כמה שיותר מהר, עם או בלי קשר לאופי היחסים, אם ישנם, עם הצד השני. עורכות דין יכולות לייצג בצורה מקצועית ומעוררת השראה כל לקוח או לקוחה שפונים אליהם ובזכות הניסיון שלהן הן יוכלו להבין בדיוק איך יהיה הכי נכון לגבש את האסטרטגיה בכל מקרה ומקרה. הלקוח צריך לדעת ולהרגיש שאיש המקצוע מלווה אותו בצורה מקצועית וללא משוא פנים ולכן עורכת דין יכולה להיות לעזר רב לאור ניסיון שיש לה ורעיונות איך לצלוח את התהליך.

להתגרש בצורה חכמה עם עורכת דין צמודה

גירושין הם תהליך שצריך להסתיים בצורה הטובה ביותר האפשרית ותוך הגעה להסכמות, גם כאשר בני הזוג לשעבר מסוכסכים ולא מתעניינים בדאגה האחד לשני. כאן בדיוק יימדד הניסיון של עורכי הדין, בכך שהם יצליחו לסייע למצוא את עמק השווה ולהתרכז במה שחשוב – חלוקת רכוש משותף והסכמות בנוגע לילדים המשותפים. עורכת דין גירושין מנוסה תמצא את הנוסחה המתאימה לכל לקוח או לקוחה שהיא מייצגת ולכן חשוב לבחור אותה בקפידה בתחילת התהליך.

צריכים ייעוץ או ליווי בתהליך גירושין? פנו אל עורכת דין ומגשרת שני לוי רוזנבלום, עם ניסיון רב בייצוג אינספור מקרי גירושין בצורה רגישה, אמפטית ואישית.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!