הסכם גישור גירושין

הסכם גישור גירושין

כאשר בני זוג מקבלים את ההחלטה שהם מעוניינים להפסיק לחיות ביחד הם יפנו, ביחד או כל אחד לחוד לעורך דין שעוסק בנושאי משפחה וגירושין על מנת להבין את התהליך ואת מה שמצפה להם בהמשך הדרך. כיום מופנים זוגות אלה לתהליך של ניסיונות גישור או יישוב סכסוך על מנת לבחון בצורה מקצועית עם עורכי דין ועובדים סוציאליים האם באמת הגירושין הם הפתרון הטוב ביותר עבורם כזוג וכמשפחה. במקרים אלה ייחתם וייערך הסכם גישור גירושין שבו מצוין במפורש מה מצופה מבני הזוג, למה מתחייבים בעלי המקצוע ומה המשמעות של כל תוצאה של התהליך.

הסכם גישור גירושין

מה מופיע בסעיפים של הסכם גישור גירושין?

חשוב להבין שהגישור הוא תהליך שיש לו תוקף משפטי ומכאן ההכרח בהסכם ברור ששני הצדדים חותמים עליו. כך למשל הם מתחייבים לעשות כל שביכולתם להיות מסורים לתהליך, הם מתחייבים שלא תהיינה להם שום טענות כלפי אנשי המקצוע שלוקחים חלק בתהליך, ישנו סעיף שמתיר קבלת ייעוץ מעורך דין במידה ומי מבני הזוג מעוניין בכך ועוד. החתימה על הסכם גישור גירושין מתבצעת בטעם יחל התהליך כך שמן ההתחלה שלו יהיה ברור מה מצופה מכל אחד, מה מותר ומה אסור ואיך יהיה הכי נכון להתנהל כל עוד התהליך מתקיים. חשוב להבין שמערכת המשפט עושה כל שביכולתה לדאוג לשלום בית אך כמובן שיש מקרים שבהם זה לא יהיה המצב.

החשיבות של הסכם מסודר בכל שלב בתהליך

אין ספק שבין אם יוחלט לבסוף להתגרש ובין אם בני הזוג יחליטו בכל זאת לתת עוד הזדמנות לקשר הזוגי שלהם – הסכם גישור גירושין הוא חלק מהותי מהניסיונות ליישוב סכסוך וחשוב מאד לדעת שצריך לחתום עליו ולנהוג על פי הכללים והסעיפים שמופיעים בו על מנת לשמור על הגינות וכמובן לדאוג להליך משפטי תקין שאחריו אפשר יהיה להתקדם על פי הממצאים וההמלצות של אנשי המקצועי.

עורכת הדין והמגרשת שני לוי רוזנבלום מציעה שירותי גישור וליווי בתהליכי גירושין ומומלץ לפנות אליה בכל שאלה או עניין שקשורים לנושאים אלה.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!