עורך דין לענייני עיזבון

עורך דין לענייני עיזבון

עיזבון הוא סך כל הרכוש והכספים שנותרים לאחר פטירתו של אדם זה או אחר. במקרים רבים נשארת צוואה שבה מפורט איך הוא מבקש לחלק את הרכוש שלו לאחר מותו ואת תוכן הצוואה יש לכבד ולהוציא לפועל באופן מדויק. תחום העיסוק בירושות וצוואות קשור לדיני המשפחה ולכן אם מחפשים עורך דין לענייני עיזבון חשוב לוודא שאכן הוא מציע שירות זה ועוסק בנושא המורכב הזה. יש מקרים שבהם ימונה עורך דין על מנת לוודא שכל הרכוש והכספים אכן מחולקים על פי דין הצוואה ובמידה ויש עניינים אחרים שמתעוררים בקרב היורשים הרי שהוא יהיה הכתובת לבחון אותם.

עורך דין לענייני עיזבון

מה התפקיד של עורך דין לענייני עיזבון?

כאמור, יש יורשים שירצו לוודא שאכן העיזבון שנותר אחרי מותו של אדם זה או אחר מחולק על פי תוכן הצוואה שלו שנחשף. עורך דין לענייני עיזבון הופך בעצם למנהל העיזבון וכל פעולה שקשורה בכסף או רכוש תעבור דרכו גם על מנת לוודא שהיא מבוצעת על פי הצוואה וגם כדי לוודא בצורה עניינית, אובייקטיבית ורציונלית שתוכן הצוואה יוצא לפועל. יש יורשים שיש ביניהם יחסים טובים והם לא בהכרח יצטרכו שעורך דין חיצוני יגיע ויבצע את כל חלוקת הרכוש המדוברת על פי הצוואה אך בהחלט יש גם מצבים שבהם אין יחסים טובים וחיוביים בין היורשים ולכן עורך הדין יהיה נחוץ ודרוש.

המשמעות המשפטית של צוואה וחלוקת עיזבון

בתי המשפט לענייני משפחה בישראל רואים חשיבות גבוהה בצוואה שהשאיר המנוח ולכן מוודאים בעזרת עורכי דין שאכן הצוואה יוצאת לפועל בדיוק כפי שהיא צריכה ובדיוק על פי ההנחיות שהשאיר המנוח. עורך דין לענייני עיזבון יכול, במקרים רבים, גם לסייע בהרגעת סערת רוחות שאולי מתעוררת בקרב היורשים, בעיקר במצבים שבהם מי מהם חש שנעשה לו עוול ולכן הנוכחות המקצועית שלו חשובה ומשמעותית.

עורכת הדין שני לוי רוזנבלום עוסקת בדיני צוואות וירושות ומציע שירות מקצועי ומותאם אישית לכל לקוח גם בנושא של ניהול עיזבון.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!