שבעה עקרונות להסכם גירושין מאוזן ולתועלת כולם – חלק א'

במדריך זה נקבל את מפת הדרכים השלמה איך אפשר להגיע להסכם גירושין מאוזן לתועלת כל הפרטים הנוגעים בדבר אשר משקף את תמונת המציאות האופטימלית לתא המשפחתי המתחדש. אנו עומדים מול המציאות, חסרי אונים, הלומי כאב ומחפשים את הדרך להמשיך הלאה. פרידה ואובדן של זוגיות היא אחד המשברים המאתגרים ביותר עבור כל אדם בכל גיל ובכל מצב.

הבשורה הטובה היא שפצעים נפשיים של פרידה מגלידים ומחלימים. יחד עם זאת, מדובר בתהליך כואב אך חשוב בהתפתחות האישית ובצמיחה שלנו כבני אדם. ככל שעוברים את התהליך של הפרידה תוך כדי בנייה של גוף מודעות חדש כך הבסיס לפרק הבא בחיינו יהיה איתן ויציב יותר ללא זנבות מיותרים או צורך בכיבוי שריפות בלתי פוסק. ככל שמתרגלים שיטות להרחבת המודעות והערות לתהליך הכואב, לסיבות שהובילו אליו תוך כדי הסכמה להישאר ערים ונוכחים בתוך המעבר שנוצר כך ייבנה חוסן נפשי ויכולת התמודדות איתנה יותר עם החיים בהתבוננות קדימה. בנייה של חוסן נפשי ויכולת התמודדות כנה וחשופה של אתגרי הפרידה דרך הרחבת מעגלי המודעות והערות תבוא לכדי ביטוי דרך בנייה של מערכות יחסים חדשות, בריאות והרמוניות בחיינו כמו גם שימור או חיזוק הקשר עם הילדים שלנו שהם גם חלק מהותי בפרידה שנדרש לקחת עליו אחריות ושימת דגש.

כל זה יוליד בהדרגה לשינוי מודע של קשר הזוגיות מקשר זוגי רומנטי שנדרש לפרום אותו, להתיר אותו ולהפוך את האלמנטים בו לקשר חדש של שותפות הורית וכלכלית לדוגמה, דרך שינוי הגדרת הקשר, התרה והסבה שלו. במדריך זה נלמד לפעול מתוך קו חשיבה מלכד שהוא אנחנו לעומת קו חשיבה מפריד שהוא אני, שהוא המפתח ליצירת הסכם גירושין חדש לתועלת כל הצדדים הנוגעים בדבר. קו חשיבה מלוכד מאופיין בעקביות, מחשבה אחידה וקוהרנטית, ללא פיזור מתוך מקום בהיר וממוקד. קו חשיבה שמאופיין באני הוא קו חשיבה קצר מועד שרואה לנגד עיניו רק את התועלת של עצמו וזה לכשעצמו לא יכול להיות עיקבי, רציף, בהיר וממוקד לאורך זמן.

במדריך זה נעסוק בהיבטים אשר מרכיבים את הסכם הגירושין הן מהצד המשפטי והן מהפרספקטיבה של הצדדים שמרכיבים אותו ויוצרים תצרף חדש במציאות חייהם. יש חשיבות מכרעת ליצירת הסכם גירושין שהוא לתועלת כל הצדדים הנוגעים בדבר מאחר ואיך שתסיימו את הפרק הזה הוא האופן שבו תוכלו להגיע לפרק הבא .סגירה של מעגל closure השקעה בתהליך אשר יוצר באופן שלם והרמוני ללא מלחמות מיותרות, ללא ויתורים כואבים, ללא מאבק על משאבים אלא ממקום שיש בו יותר רווחה וקבלה של הסיטואציה שבה אתם מצויים, הסכמה להיות בה והסמכה של עצמיכם לנווט את עצמיכם בתוכה באופן המיטבי ביותר כך שכולם ייצאו מרוצים ונשכרים הוא אפשרי. כל זה יוליד בהדרגה לשינוי מודע של קשר הזוגיות מקשר זוגי רומנטי שנדרש לפרום אותו, להתיר אותו ולהפוך את האלמנטים בו לקשר חדש של שותפות הורית וכלכלית לדוגמה, דרך שינוי הגדרת הקשר, התרה והסבה שלו. במדריך זה נלמד לפעול מתוך קו חשיבה מלכד שהוא אנחנו לעומת קו חשיבה מפריד שהוא אני, שהוא המפתח ליצירת הסכם גירושין חדש לתועלת כל הצדדים הנוגעים בדבר.

קו חשיבה מלוכד מאופיין בעקביות, מחשבה אחידה וקוהרנטית, ללא פיזור מתוך מקום בהיר וממוקד. קו חשיבה שמאופיין באני הוא קו חשיבה קצר מועד שרואה לנגד עיניו רק את התועלת של עצמו וזה לכשעצמו לא יכול להיות עיקבי, רציף, בהיר וממוקד לאורך זמן. במדריך זה נעסוק בהיבטים אשר מרכיבים את הסכם הגירושין הן מהצד המשפטי והן מהפרספקטיבה של הצדדים שמרכיבים אותו ויוצרים תצרף חדש במציאות חייהם. יש חשיבות מכרעת ליצירת הסכם גירושין שהוא לתועלת כל הצדדים הנוגעים בדבר מאחר ואיך שתסיימו את הפרק הזה הוא האופן שבו תוכלו להגיע לפרק הבא.

נתחיל בסקירה קצרה של מהו בעצם הסכם גירושין ומשם נשזור את קו המחשבה המלכד לתוך שבעת העקרונות ליצירת הסכם גירושין שהוא לתועלת כל הנוגעים בדבר.

מהו בעצם הסכם גירושין?

הסכם אשר מבטא את ההסכמות המשותפות של בני הזוג הנפרדים הכרוכים בגירושין.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!