עקרון חמישי מיקוד בחזון ההורי

גיבוש החזון ההורי הוא נדבך חשוב ועקרון מהותי בדרך שאתם יוצרים בדרך להסכם גירושין מאוזן שהוא לתועלת הכלל. איך יוצרים חזון הורי משותף? כך נותנים מקום להתנהלות חדשה. כאשר אנחנו לומדים לשתף פעולה דרך חיבור מהלב ואל הלב של השני שם מתחולל השינוי ושם אנו מצליחים להגיע לנקודת השוויון והאיזון בין שניכם והילדים. זה קשה מנשוא בהליך רווי מטענים ריגשיים ונפיצים ולם

כך כדאי לבחור עורך דין מתאים שידע לעבוד איתכם בצורה מאוזנת ריגשית ולא ייקח אתכם לסיבובים מיותרים בבית משפט מקום שאין בכך שום צורך לאף אחד ולא מקדם אלא רק גורע.

תלמדו את עצמיכם שהדרך שאתם עושים כרגע בלחבר את הלבבות שלכם גם אם הוא לא ממוקד על הזווית הזוגית כך שהוא ממוקד דרך שותפות הורית הוא העיקר וזה מה שיוליד ממכם משהו חדש שלא היה זמין לכם במחשבה קודם לכן. במידה ותבחרו לנסות את זה תראו שזה יצליח.

אפשר לראות בחזון ההורי ובמסגרת הערכית המשותפת שאתם בונים בייחוד עכשיו בפרידה כמהווים את הבסיס והתשתית לבית החדש אתם בונים עבור הילדים שלכם. ככל שהיסודות הם מהודקים ואבני הבניין הונחו כהלכה כך הילדים שלכם יחוו הורות במיטבה, אין זה אומר שלא יהיו ביניכם חילוקי דעות בריאים או שני בתים שונים מבחינת האווירה והאטמוספירה בהם, יחד עם זאת, מה שיתממש דרך העבודה המשותפת שתעשו הוא בנייה של אבני הבניין החדשות לקשר המשתנה שלכם כך שתמיד ניתן יהיה לחזור לזה ולהישען על זה בעת הצורך גם ברגעים של משבר וברגעים שהפער בין החזון למציאות נבנה.

התפקיד שלכם הוא מצד אחד להציב את הרף הגבוה ומצד שני לבנות בחיי היומיום את הגשר אליו ללא שפיטה וביקורת אלא מתוך מיקוד בחזון ושימוש בו כדלק וכתמריץ לנוע בדרך שהתוויתם עבור עצמיכם והילדים שלכם וזאת על מנת שהם לא יקבלו מסרים סותרים מאבא ומאמא אלא לפחות בצד המסרים שהם מקבלים מההורים תהא אחדות במחשבה וחזית הורית מגובשת ואחראית. התגמול לכך הוא אדיר ברגע שמסכימים לעבוד נכון עם החזון ולא לצפות שהוא יתממש במציאות בין רגע. ברגע שמגבשים את החזון והערכים אזי כל החלקים האחרים בפאזל מתיישרים כי מתחילה להיווצר הסכמה הורית וזה נותן לילדים ביטחון פנימי ומקום שיכול לסמוך על ההורים גם כשהם פרודים או גרושים כי הם לא יכולים להפעיל מניפולציות ריגשיות על אחד מההורים הם מאוחדים בכל מה שקשור בחלום שלהם עבור הילדים, המסר שמועבר אליהם והערכים שפועלים לאורם.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!