עו"ד ירושות מומלץ

עו"ד ירושות מומלץ

מי שמוצא את עצמו אל מול חוסר הסכמות או תחושות קיפוח מצד אנשים שכמוהו הם יורשים – צריך לפנות אל עו"ד ירושות מומלץ על מנת לקבל ממנו ייעוץ פרטני בנוגע לדרך הנכונה ביותר להתנהל במצב. כיום יש מודעות גבוהה לנושא של הפקדת צוואה ולכן אנשים מקפידים על כך ללא קשר לגיל או למצב הבריאותי שלהם והכוונה של צוואה היא ציווי בנוגע לאופן חלוקת העיזבון לאחר פטירתו של המצווה, מה שאמור למנוע חיכוכים או ניסיונות לגזול רכוש וכספים על חשבון יורשים אחרים. מערכת בתי המשפט מתייחסת ביראת כבוד לצוואה ולא ממהרת להטיל דופי בחוקיותן של צוואות.

במה יכול לעזור עו"ד ירושות מומלץ?

כאשר פונים אל עו"ד ירושות מומלץ, שמקבלים עליו המלצות ויש הוכחות להצלחות שלו בהליכים שקשורים לירושה חשוב לשתף אותו בכל הפרטים של המקרה הספציפי וכמובן שעליו לדעת בדיוק מה המחלוקות ומה הקשיים או האתגרים שעומדים בפני היורשים או היורש הספציפי שפנה אליו. הנושא של ירושות הוא נושא רגיש שעלול להגיע לנפיצות מאד מהר ולכן עורך הדין יעשה כל שביכולתו על מנת שהצדדים יבינו במדויק את תוכן הצוואה המדוברת ויבינו שאין להם ברירה אלא לפעול על פי תוכן הצוואה. ישנם מקרים אחרים שבהם כל היורשים בהסכמה ופה אחד ירצו לשנות את אופן חלוקת העיזבון ואת זה אפשר לעשות רק עם עורך דין.

הידע החשוב של עורכי דין שעוסקים בירושה

חלוקה של ירושה היא עניין מהותי ולא כל עורך דין הוא גם עו"ד ירושות מומלץ. כאשר נוצר מצב שבו צריך להיעזר בעורך דין הרי שיש חשיבות לכך שהוא יהיה בעל הסמכות לפעול בתחום זה ולניסיון יש תפקיד מהותי בעניין. כל תיק או מקרה שהוא ינהל יוסיפו עוד כלים ורעיונות לארגז הכלים המקצועי שלו וכך הוא יוכל להציע שירותים מתקדמים ומותאמים אישית עבור כל לקוח שיפנה אליו.

מחפשים עורך דין לטיפול בעניין ירושה? פנו אל מגשרת ועורך דין שני לוי רוזנבלום, עם ניסיון רב בתחום, יחס אישי ומקצועיות ללא פשרות.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!