מתמטיקה של חוזים והסכם גירושין – חלק ב'

הידעתם?

המתמטיקה של חוזים ומשמעותם

חוזה הוא ביטוי של הסכמות הנובעות ממפגש של רצונות בין שני צדדים, בין אם מדובר בהסכם שהוא בין שני אנשים או בין שתי חברות, הוא מכסה את כל ההיבטים שקשורים להתקשרות ויוצר את הדנ"א של מערכת היחסים הנרקמת ובכך מהווה את התשתית העיקרית לשיתוף הפעולה אשר אתם מבקשים ליצור בחייכם. שימו לב שבדרך להגיע למשוואה הסוכמת שהיא ההסכם גירושין עברתם דרך פתרון של משוואות סבוכות בתוככם אשר מאפשרות את ההתרה של נתונים והגעה לפשטות, בהירות ויתר קלות בחיים. ככל שתסכימו לעבור דרך ההתרה של הנתונים הסבוכים שעלו בתחנות הקודמות כך תגבשו ביתר קלות את ההסכם שהוא המשוואה המיטבית בעבורכם.

מה בין מתמטיקה להסכם גירושין תשאלו? ובכן מצאתי שיש קשר אדוק בין מתמטיקה לכללים להתגבשות חוזה גירושין ומימושו.

חוזה מורכב ממשוואות של נתונים אפשר לומר מתמטיים אשר נסכמים לתוך מילים והסכמים כתובים.

המשוואה הסופית, צריכה להיות פשוטה, קלה להבנה וליישום.

אם נעמיק בכך לרגע נגלה שכל ההתנהלות האנושית שלנו רוויה בהסכמים שלא תמיד אנו נותנים עליהם את הדעת ומהווים פעמים רבות הסכמים לכל דבר ועניין שאנו יוצרים דרך התנהגות ובהסכמה שבעל פה.

אפשר להתבונן על חיינו כמורכבים מהמון הסכמים שאנו עורכים במהלך היום שנקראים בשפה המשפטית הסכמים שבעל פה או הסכמים בהתנהגות.

תתמקדו בחזון ההורי שלכם כפי שיודגם כאן בהמשך למען העתיד של הילדים שלכם ותניחו לחרבות המלחמה תוך הנפת דגל לבן שרואה את האחר מתוך מקום של אמפתיה, מגלה חסד ואהבה והושטת יד. איך הייתם רוצים שיתייחסו לבן או לבת שלכם בתוך תהליך של משבר עמוק שהם עוברים? את התשובה לכך הכניסו לתוך ליבכם מתוך ידיעה שאיל שאתם מתייחסים לאחר כך אתם למעשה מתייחסים לעצמיכם אז היו נדיבים והושיטו יד מתוך הכרה בכך שיש לכך השפעה מכרעת על התהליך, בנייה של הסכם הגירושין, הסכמה על משמורת, מזונות, חלוקת נכסים, ויציאה לעצמאות ודרך חדשה.

ככל שהפאזל הזה יולחם ויורכב היטב כך המציאות שלכם אחרי הגירושין תהא קולחת ובזרימה מיטבית.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!