מגשר גירושין מומלץ

מגשר גירושין מומלץ

גירושין הם לא פעולה אחת שמבצעים ומסיימים איתה מהר אלא מדובר בתהליך לא פשוט שמערב כמה וכמה אנשים, כמו גם כמה סוגים של אנשי מקצוע מומחים שחשוב מאד שייקחו חלק בתהליך. אחד מאנשי המקצוע שאפשר להיתקל בו בשנים האחרונות ובית המשפט בעצמו יפנה אליו זוגות שמעוניינים להתגרש הוא מגשר גירושין מומלץ שייפגש עם בני הזוג ביחד ולחוד ויבחן לעומק את הבקשה, כמו גם יוודא שאכן גירושין זה מה שמתאים הן לזוג והן למשפחה המדוברת. ישנם גם אנשים שמיוזמתם יחפשו מגשר על מנת להצליח ליישב מחלוקות בניהול המשפחה וכך ימצאו את הדרך להמשיך לחיות ביחד בצורה שמקובלת עליהם.

החשיבות של מגשר גירושין מומלץ

על מנת להבין את החשיבות של ניסיונות גישור לפני גירושין צריך להבין את המשמעות של תהליך כזה שמצליח ומונע מזוג להתגרש. במילים אחרות, בסיוע אנשי מקצוע שמתווכים בין בני הזוג הם מבינים שמה שקורה להם או מה שעובר עליהם אינו גזירת גורל ויש באפשרותם לבצע שינויים כאלה ואחרים שלאחר שיבוצעו אפשר יהיה להמשיך לחיות ביחד ברצון ובהסכמות הדדיות. זו המטרה של מגשר גירושין מומלץ ויהיו לו שלל רעיונות שיכולים להתאים לכל זוג שמגיע אליו. בית המשפט רואה בחיוב את תהליך הגישור ולכן כל זוג שפונה בנוגע לגירושין יופנה קודם כל לגישור מטעם בית המשפט.

זוגות שממשיכים ביחד בזכות גישור נכון ומקצועי

חשוב להבין שלא בכדי מגשר גירושין מומלץ הוא עורך דין שמתמחה בתחום זה וקיבל את ההסמכה הנדרשת. במקרים רבים עדיף לבני הזוג מכל בחינה שהיא להישאר נשואים ולשמור על המסגרת המשפחתית שהקימו ולכן לא אחת הם יצטרכו עזרה ב-לראות ולהבין את זה. בזכות המגשר הם יבינו שגם המחלוקות שלהם הן ברות התגברות והתמודדות וימצאו את הדרך הנכונה להמשיך ביחד לעוד הרבה שנים ללא פשרות, רגשות שליליים וללא חרטה.

שני לוי רוזנבלום היא עורכת דין ומגשרת מוסמכת, מזמינה כל זוג להגיע לייעוץ פרטני והסבר מפורט שמתאים לו אישית.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!