כשהלב נשבר הוא נשבר לאלף רסיסים / מאת שני לוי

אנו עומדים מול המציאות, חסרי אונים, הלומי כאב ומחפשים את הדרך להמשיך נכון. פרידה מבן זוג נחשבת לאחד האירועים הקריטיים עבור כל אדם, גם אם החלק שלנו בפרידה הוא גדול או קטן מדובר בארוע מכונן שיכול להיחוות כמשבר אישי או יכול להיחוות כשיחרור גדול מעול הקשר הלא בריא שמעיק על חייך, בכל מקרה מדובר בצומת דרכים שנדרש להתבונן עליה לעומק על מנת לא לחזור על אותן בחירות בעתיד ולאפשר לעצמך ללמוד את השיעור העמוק הקשור בפרידה והבחירה לבסס את עצמך לאחריה או במהלכה. כל זאת על מנת לאפשר לעצמך את היכולת ליצור עתיד שהוא חדש ללא משקעי עבר, לאחר שעברתם ריפוי אמיתי, שינוי של דפוסים, למידה של עצמיכם לעומק ואז ליצור בהירות שיש בה אותנטיות פנימית ויכולת לבחור ממקום עמוק יותר של עצמיכם את המימוש בחיים בעזרת זוגיות חדשה או שידרוג הזוגיות הקיימת

אנו עומדים מול המציאות, חסרי אונים, הלומי כאב ומחפשים את הדרך להמשיך נכון. פרידה מבן זוג נחשבת לאחד האירועים הקריטיים עבור כל אדם, גם אם החלק שלנו בפרידה הוא גדול או קטן מדובר בארוע מכונן שיכול להיחוות כמשבר אישי או יכול להיחוות כשיחרור גדול מעול הקשר הלא בריא שמעיק על חייך, בכל מקרה מדובר בצומת דרכים שנדרש להתבונן עליה לעומק על מנת לא לחזור על אותן בחירות בעתיד ולאפשר לעצמך ללמוד את השיעור העמוק הקשור בפרידה והבחירה לבסס את עצמך לאחריה או במהלכה. כל זאת על מנת לאפשר לעצמך את היכולת ליצור עתיד שהוא חדש ללא משקעי עבר, לאחר שעברתם ריפוי אמיתי, שינוי של דפוסים, למידה של עצמיכם לעומק ואז ליצור בהירות שיש בה אותנטיות פנימית ויכולת לבחור ממקום עמוק יותר של עצמיכם את המימוש בחיים בעזרת זוגיות חדשה או שידרוג הזוגיות הקיימתפרידה מפגישה אותנו עם הלא נודע במלוא עוצמתו. יחסים שהיו ולא יהיו עוד, אירועים שקרו, חלקים שלנו שאהבנו וחלקים שבנו שהתכחשנו אליהם, סלדנו מהם והובילו לחיכוך, שנים ותקופות שאבדו ולא ישובו. פרידה מתרחשת יום יום, השינוי מתרחש מדי יום, וכפי שנאמר "הדבר הקבוע היחיד הוא השינוי עצמו". כאשר נלווה לכך שינויים נוספים בחיים, כמו דאגות כלכליות, שינויים דרמטיים במגורים או באופן גידול הילדים וסיום יחסים עם קרובים מהצד השני, הפרידה קשה אף יותר. פרידה מפגישה אותנו עם אובדן הכרחי ובלתי נמנע.

שינוי מתרחש כאשר אנו מתחייבים לגלות את האמת, להגיע לרמה גבוהה יותר של יושרה ולהתרחב בתוך עצמינו כלפי אפשרויות חדשות.

כל אחד מאיתנו נדרש למצוא את הדרך הייחודית שלו להתמודד עם חיים בשינוי מתמיד. אבל כנראה שהזמן הקשה ביותר להתמודד עם פרידה הוא אובדן של אדם יקר בין אם בדרך של גירושין או אובדן של קשר משמעותי בחיינו

פרידה היא חוויה קשה ומטלטלת לכולנו, בין אם היא נעשתה ביוזמת צד אחד, בהסכמה הדדית או ביוזמת הצד שני. כאשר שני בני הזוג שקולים, הפרידה מגיעה אחרי תקופה ארוכה שבה נעשו ניסיונות שיח והידברות, ונעשתה חשיבה יצירתית כיצד ניתן להישאר יחד. פרידות כאלו, על אף שהין הדרגתיות נעשות תמיד בקושי רב וברגשות מעורבים.

כעת, האתגר הוא לעבור דרך השינוי בלי לאבד את עצמך בתוכו, לא להאמין לקולות בפנים, הפחדים שעולים ולהתחיל לעשות סדר פנימי בתחושות הקשות שעשויות לעלות.

אנו נוטים לנמק לעצמנו פרידות וגירושים בעזרת מספר מועט של סיבות שכיחות: עימותים בנושאים כלכליים, עימותים בנושאים הוריים ובגידה. עם זאת, לעיתים הסיבות שהובילו לפרידה נסתרות מן העין, אנשים נוטים להתעלם מהן ולפנות לנימוקים המוכרים, על אף שלא היו מודעים לסיבות הנכונות- ייתכן שהיו יכולים לפתור את הקשיים.

טיפ:

תנהלו מחברת רגשות בה תתעדו כל רגש שעולה ותנו לו ביטוי על הדף לפני שהוא מקבל ביטוי חיצוני וקיצוני כך תיצרו חלל ביניכם לבין הרגשות שלכם. תפרידו את הבעיה מהאדם ואת האדם שממולכם ואת האתגר הריגשי שאתם ניתבים בפניו.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!