כפי שלמדנו בעיקרון הקודם החזון ההורי

כפי שלמדנו בעיקרון הקודם החזון ההורי, נוכחנו לגלות שהחזון ההורי והמסגרת הערכית שעל פיה אתם בוחרים לעבוד שזורות זו בזו ומהוות חלק בלתי נפרד אחת מהשנייה כמו שני העיגולים בסמל האינפיניטי. זה יוצר שפה משותפת וזה יוצר דרך להתנהלות הורית משותפת גם כאשר את גרושים וחיים בנפרד ומקיימים שותפות הורית לא תחת קורת גג אחת.

חזון הורי מדבר על איפה אני רוצה לראות את הילדים שלי בעוד 15–10-5 שנה. לא מבחינת מקצוע, אלא מבחינת הערכים שינחו אותם בחיים. איזה מין אנשים אני רוצה שהם יהיו. וכדי שהם יהיו כאלו עוד כך וכך שנים, אני צריכה לחיות את חיי היום לפי הערכים האלו.

לעיתים, האהבה שלנו לילדינו והרצון לראות אותם מאושרים לצד זיכרונות הילדות הפרטיים שלנו גורמים לנו לאפשר להם לנהוג בצורה שאינה הולמת את השקפת עולמנו. אתם לא יכולים לקוות שהילדים שלכם ישמרו על איכות הסביבה, אם לא עושים זאת וזה לא הערך העיקרי שאתם רוצים לחיות על פיו.

אתם לא יכולים לצפות שהילדים שלכם יכבדו את האחר ויקבלו את עצמם והאחר אם יש לכם ביקורת על כל מי שנמצא לידכם. חזון הורי שם את הדגש על מה שאנחנו רוצים שהילדים שלנו יספגו מאיתנו ויקבלו מאיתנו ולאורך השנים יהפכו להיות הדבר שאנו שואפים אליו.

"נאה דורש – נאה מקיים"

ניתן להתבונן על החזון הורי כגשר אשר מאפשר לוודא שיש קשר בין החינוך והערכים שאנחנו נותנים להם בפועל לבין מה שאנחנו באמת רוצים להעניק להם דרך הדוגמה האישית שלנו ודרך המקום שאנו מבססים בנו דרך תקשורת חדשה עם בן הזוג לשעבר.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!