ככל שהחוזה מקיף יותר

ככל שהחוזה מקיף יותר, מקצועי ויסודי כך היסודות והעקרונות של הפרידה יעמדו חזקים ואיתנים בעיתים לבוא. ככל שתהליך הסליחה העצמית והסליחה לבן הזוג, הריפוי והצמיחה שלכם יתרחשו על פני השטח ולא
בצורה עמוקה, אמיתית וכנה, כך הדבר ישפיע גם על האופן בו שאר הפרמטרים במשוואה יסתדרו עבורכם.

אם כך יש מתאם ויחס ישיר בין תהליך הסליחה, שחרור המטען העודף, הצמיחה והריפוי שאת/ה תעברו אשר ישפיע על האחר, אשר ישפיע על הילדים אשר ישפיע על כל הבסיס ותשתיות החיים שלכם, לכן המלצה חמה היא שתשקיעו את מירב המאמצים שלכם לסלוח בכנות לעצמיכם ולאחר, ליצור השלמה וריפוי כנים.

ברצוני להתעכב על הסכם הגירושין הכתוב וההסכמים הלא כתובים בעקבות הפרידה והמשמעות האדירה שאנו יוצקים דרכם לחיינו.

הידעתם שהסכם הגירושין מרכיב לנו את הפאזל החדש לחיים?

ההתנהגות אחד כלפי השני בזמן הפרידה גם יוצרת הסכמים שבהתנהגות אשר משפיעים על ההסכם הכתוב שיירקם בין הצדדים. ככל שההתנהגות שלכם אחד כלפי השני היא מכובדת, סלחנית, מכבדת את תקופת הנישואין ואת רגע ההווה שבו מערכת היחסים שלכם נמצאת כך יתגבש הסכם גירושין מאוזן, טוב לשני הצדדים, צופה פני עתיד אשר ישמש אתכם להרבה מאוד שנים.

חשוב להיות מודעים לדינאמיקה המודעת והלא מודעת אשר משפיעה על רקימת הסכם הגירושין. ככל שהדינאמיקה תהא מבוססת על כבוד ואמון ללא משקעי עבר כך ההסכם ישקף זאת נאמנה עבורכם ועבור בן זוגכם. המטרה של מדריך זה היא לחשוף אתכם לשבעת העקרונות אשר מרכיבים תהליך בונה ובריא של יצירת הסכם גירושין מאוזן שיש בו את נקודת השוויון ומהווה למעשה בסיס ותשתית רחבה להמשך הדרך עבור בני הזוג והתא המשפחתי המשתנה.

זהו מעבר לא טריוויאלי עבור זוגות ולא כולם צולחים אותו. מרבים הזוגות לא עוברים הסבה מודעת של הקשר, התרה של הפלונטרים אשר מרכיבים אותו, אלא פשוט ניגשים להפרדה חיצונית סמנטית שמתרכזת אך ורק בחומר החיצוני שנצבר כלומר הנכסים המוחשיים או בחלוקת הזמן ההורית מבלי לתת את הדעת על הנכסים הלא מוחשיים אשר נצברו בקשר אשר מהווים למעשה נכסי צאן וברזל אשר יכולים לשרת את בני הזוג גם בהמשך הדרך כאשר הקשר עבר הסבה מוצלחת מקשר זוגי לקשר הורי משותף אשר מבוסס על רעות תמיכה וחברות. רבם מגיעים לפשיטת רגל במטבע הקובע והוא המטבע הריגשי מה שיכול להוביל את הספינה של החיים שלהם על סף קריסה וטביעה.

גישת החיבור אשר מכונה חוכמת הבייגלה (בגלל צורת השמונה שהוא סמל האינפיניטי), בעצם מתבוננת על הקשר שנרקם בפרספקטיבה גבוהה ורחבה יותר. קשר שהושקעה בו הרבה מאוד אנרגיה אשר נרקם דרך המון רגשות של אהבה יכול בקלות להפוך לקשר שיש בו שינאה, העדר כבוד הדדי, היעדר הערכה אשר לא משקף את השנים שאותו זוג בילה יחד בבנייה של משהו חדש.

לצערי, זוגות רבים הורסים את מה שהם בנו בעמל רב, דרך השחזת מילים, הוצאת החרבות ויציאה למלחמת גוג ומגוג ולמעשה מפספסים בזה את הפואנטה של הפרידה אשר מתרגלת אותם למציאת מכנה משותף ללא הפרשה של הורמון האהבה , דופמין ואוסיטוצין ומחייבת אותם למצוא את האמת המשותפת המשתנה שלהם דרך מכנה משותף שהוא הילדים או השותפות הכלכלית שהם רוצים לשמר ולטפח גם בהמשך הדרך.

גישת החיבור שאני מכנה חוכמת הבייגלה היא גישה אשר משקפת את הסמל העתיק בעולם, סמל האינפינטי, המסמל איזון, תקשורת ואחדות, זוהי גישה אשר מתייחסת לאדם כאל מכלול. כאשר אנו באים לגבש הסכם גירושין בין שני צדדים הוא למעשה אמור לבטא את תהליך הסבת הקשר אשר הזוג עבר ועובר מקשר זוגי אשר מבוסס על שותפות רומנטית ומשפחה לקשר של שותפות כלכלית ושותפות הורית.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!