פתיחת הסכם גירושין

פתיחת הסכם גירושין

הסכם נישואין הוא הסכם שיש מקרים שבהם אין זה פשוט להגיע אליו והוא מושג בתיווך צמוד של עורכי דין ואנשי מקצוע על מנת שבני הזוג שמתגרשים יגיעו לעמק השווה גם בנושאים שנחשבים לרגישים או במצב שבו הם מתנהלים מתוך סערת רגשות. בסופו של דבר עליהם להסכים על כל הסעיפים וההסכם יובא לאישור של בית המשפט לענייני משפחה. יחד עם זאת ניתן לבצע פתיחת הסכם גירושין על פי בקשה של מי מהצדדים והכוונה היא לשינוי סעיף זה או אחר. השינויים חייבים להיות מוסכמים על שני בני הזוג ולאחר ביצועם שוב יובא ההסכם המתוקן לאישור אותו בית המשפט שאישר אותו מלכתחילה.

פתיחת הסכם גירושין

איך מבוצעת פתיחת הסכם גירושין הלכה למעשה?

במידה ובני הזוג לשעבר שומרים על איזשהו קשר ישיר ויש ביניהם תקשורת – הם יכולים לשוחח על הנושא שבגינו מי מהם חושב שצריך או נדרש לבצע שינוי. בכל מקרה במידה והצד השני מסכים לשינוי צריך יהיה לפנות אל עורך דין לענייני משפחה ולבדוק האם הוא יכול לבצע עבורם פתיחת הסכם גירושין לאחר שיסבירו לו על השינויים שהם מבקשים לערוך. בפן המקצועי עורך דין זה יוודא שאכן שני הצדדים מעוניינים בשינויים בצורה חופשית ובלי שמופעל עליהם שום לחץ חיצוני. אחרי ביצוע השינוי בנוסח יגיש עורך הדין את ההסכם הערוך לאישורו של בית המשפט.

החשיבות של מתן אפשרות לבצע שינויים

החיים של כל אדם הם חיים דינאמיים ואף פעם אי אפשר לדעת מה יוליד יום. הסכמים או סעיפים שהיו נכונים בנקודת זמן מסוימת לא בהכרח יהיו עדיין תקפים או נכונים אחרי שיעבור פרק זמן זה או אחר. בזכות האפשרות של פתיחת הסכם גירושין אפשר להתאים את הסעיפים השונים לשינויים שחלים במהלך החיים של בני הזוג לשעבר וכך אפשר להגיע להסכמות חדשות שיותר מתאימות והולמות את המציאות המתחדשת.

מתעניינת בפתיחת הסכם הגירושין וביצוע שינויים בו? פנו אל עורכת הדין שני לוי רוזנבלום וקבלו ממנה את כל המידע הרלוונטי לכם שיעזור לכם לבצע כל שינוי.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!