לכן בבלוג זה נעבור תהליך מודע עם הפחדים

לכן בבלוג זה נעבור תהליך מודע עם הפחדים, נחשוף את הפחדים והחששות העיקריים שעולים בתוך תהליך של פרידה, נמפה אותם, נלמד לעבוד איתם על מנת שאלו לא ינהלו אותנו ברקע וכך נעבור דרך מה שהפחד בעצם מספר לנו וננוע מבעד לפחד כדי ליצור את הדחיפה קדימה למציאות חדשה שהפחד/הדחף דוחף אותנו אליה.

אנו נלמד כי פיתוח מודעות עצמית למהות הפחדים שעולים בתוך תהליך הפרידה הופך להיות ארגז הכלים השימושי ביותר שלנו להתמודדות בריאה והרמונית עם הפרידה עצמה אשר יוצר עבורינו נתיב לתקשורת חדשה עם עצמינו ועם האחרים. היופי בדבר הוא שככל שאנו לומדים לדבר עם הפחד, המיומנות שאנו רוכשים הופכת להיות לנכסי הצאן והברזל שלנו לכל דבר בחיים ולכל מצב חדש שנפגוש בדרכינו.

אחד הפחדים העיקריים בכל תהליך של פרידה כלשהוא הוא הפחד משינוי.

הדבר תלוי בנו ובמשמעות שניתן לתהליך שהפחד מעביר אותנו. כאשר מדחיקים פחד או חשש מסוים הוא יכול להופיע אחר כך בעוצמה מוגברת כמו חרדה או מחשבה טורדנית אובססיבית. לעיתים אנשים נוטים לבחור בדרך של מלחמתיות, מאבקי שליטה, טרור ריגשי וכלכלי רק כי מאחורי הקלעים מנהל אותם פחד לא מטופל כהלכה או חשש או דאגה שלא היו מודעים אליה. ככל שהפחדים מצטברים הם הופכים להיות הקולות אשר בראש שמפנים לנתיבים פחות מומלצים בתהליכי שינוי וצומת דרכים אישית עמוקה כמו פרידה.

במידה והאדם מוצא עצמו תקוע בתוך השלב הראשוני של הרגשות הגועשים בעקבות הפחד לא יוכל לעבור לשלב הבא שהוא שלב המימוש והערבות החדשה שנוצרת בין האדם לעצמו מתוך תעלת הלידה האישית שהפחד דוחף לנוע בה קרי, הרצון האמיתי והאותנטי להיוולד מחדש לגירסה חדשה ומעודכנת שבה הפחד הוא ידיד ולא אוייב כי האדם למד להקשיב לפחד, ולקבל את המסר הטמון בחובו ואת הדחיפה שהוא יוצר בתוך התנועה בתעלת הלידה.

במדריך זה נמפה את הפחדים שעולים בתהליך הפרידה ונלמד ש הוא למעשה לשינוי, הוא דוחף אותנו בתהליך לידה מחדש בתוך תעלה הלידה האישית ולעיתים יכול להיות מלווה בהרבה מאוד כאב, לחץ וחרדה אם לא מובן או לא מטופל נכון.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!