הסדר איזון משאבים

הסדר איזון משאבים

התחום המשפטי של הסכמי ממון הוא בעל חשיבות גבוהה, שכן הוא מרכז את אופן חלוקת הרכוש של בני זוג במידה ומסיבה זו או אחרת קשר הנישואין להם יגיע אל קיצו (בין אם בהסכמה ובין אם בשל מוות, חלילה, של מי מבני הזוג). בתוף הסכם הממון ישנו גם הסדר איזון משאבים שעוסק אך ורק ברכוש, בין אם מדובר ברכוש משותף שצברו בני הזוג במהלך מערכת היחסים המשותפת ובין אם מדובר ברכוש שמי מהם הביא איתו לקשר. חשוב לדעת שלהסדר יש תוקף משפטי מחייב שעל פיו יש לחלק בצורה שוויונית את כלל הרכוש המשותף במידה והקשר מסתיים.

הסדר איזון משאבים

איך נערך ונחתם הסדר איזון משאבים?

מכיוון שלהסדר יש תוקף משפטי מחייב והוא יילקח בחשבון במידה והקשר הזוגי יסתיים הרי שחשוב לערוך אותו עם עורך דין שעוסק בתחום ומכיר את ההסכם הייחודי הזה. עבור כל זוג וזוג צריך לערוך הסדר איזון משאבים אישי ונפרד על פי הרכוש שלהם ומכאן שאין שני הסכמים שיהיו זהים לחלוטין זה לזה. בנוסף לכך חשוב לדעת שלא כל עורך דין שעוסק בדיני משפחה אכן יציע שירות של עריכת הסכם זה ולכן חשוב לוודא זאת מבעוד מועד. מעבר לעריכת ההסדר על פי הכללים הנדרשים ודאגה שכל הסעיפים הדרושים יופיעו בו – עורך הדין גם יסביר ויבהיר מה המשמעויות של ההסדר.

החשיבות של התאמת הסדרים באופן אישי

אף פעם לא מוקדם מדי לדאוג למה שיקרה במצב שבו הקשר הזוגי יסתיים, גם אם חושבים שהוא לא יסתיים אף פעם. חשוב לשמור על רציונליות, שכן לא תמיד נסיבות החיים ידועות מראש וגם זוגות אוהבים ומסורים יכולים למצוא את עצמם במצב זה או אחר של פרידה. עריכת הסדר איזון משאבים תבטיח את חלוקת הרכוש המשותף של בני הזוג על פי נקודת הזמן שבה יבוא הקשר הזוגי לסיומו וכך אף אחד לא יהיה מקופח.

עורכת הדין והמגשרת שני לוי רוזנבלום עוסקת בעריכת הסכמי ממון והסדרי איזון משאבים ומצעה שירות אישי ופרטני לכל זוג שפונה אליה.

לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי 👋
נשמח לעמוד לשירותך!